Tuesday, October 5, 2010

Statusrapport uke 34: Mommy is getting bigger!!

Termin: ul-termin 17. november og menstermin 22.november

På vei: 34 uker og 1 dag

Igjen til termin: 6 uker + 1dag

Kjønn: gutt

Utålmodig: Til tider ja :P

Hodet ned: Både lege og jordmor hadde vanskeligheter med å si 100% om han lå med hodet ned, men de trodde det..

Hodet festet: Usikkert

Aktivitet innenifra: Ja, en del pressing mot høyre ribbein, sparking og stryking :)

Bestemt navn: Nei, men har en 3-4 som er aktuelle. Vil først se småen før vi bestemmer oss.

Vektøkning: opp 7,8 kg. Dvs opp 2,8 kg på to uker!! :P Men så har også magen vokst betraktelig på samme tid: SF-mål i uke 32 var 28 cm, og i dag 32 cm :)

Vann i kroppen: Nei

Barnerom: Barnerommet er klart, men han blir å sove inne hos oss i begynnelsen

Utstyr: Har det meste

Mangler av utstyr: Badebalje, såper og oljer, bleier og stelleveske

Strekkmerker: Nei, ikke utenom de jeg hadde fra før jeg ble gravid

Melk i brystene: bittelitt

Om fødselen: Gruer meg til fødselen, men gleder meg til resultatet :)

Plager: Trøtt, sliten og framtung, hormoner fra helvete :P

Oppegående: jepp

Sulten: Spesielt om morgenen

Matkikk: kindersjokolade, iskald glasscola, lilla druer, røde epler, nugatti, prim

Kynnere: ikke som jeg vet om..?

Tungt: Sliter med å bøye meg når jeg skal ta på/av sko, sokker og bukser. Sliter også med å snu meg og reise meg opp fra senga. Sa noen tyngdekraft??! :P

Høygravid: i morgen !

No comments: