Wednesday, October 20, 2010

Statusrapport uke 36

Termin: ul-termin 17. november og menstermin 22.november

På vei: 36 uker og 2 dager

Igjen til termin: 26 dager

Kjønn: gutt

Utålmodig: Til tider ja :P

Hodet ned: Nei! Rompa ned. Er henvist til SUS for ultralyd, bilde av bekkenet og eventuelt vending av småen. Håper bare at han har lagt seg med hodet ned før den tid...

Hodet festet: nei..

Aktivitet innenifra: Ja, en del pressing mot høyre ribbein, sparking og stryking. Klør jeg han på hodet velger han å sparke meg i blæra :P

Bestemt navn: Nei, men har en 3-4 som er aktuelle. Vil først se småen før vi bestemmer oss.

Vektøkning: opp 8,5kg tilsammen.

Vann i kroppen: Nei

Barnerom: Barnerommet er klart, men han blir å sove inne hos oss i begynnelsen

Utstyr: Har det meste

Mangler av utstyr: ammepute og litt bleier

Strekkmerker: Nei, ikke utenom de jeg hadde fra før jeg ble gravid

Melk i brystene: bittelitt

Om fødselen: Gruer meg til fødselen, men gleder meg til resultatet :)

Plager: sliiiiiten :/

Oppegående: delvis

Sulten: Spesielt om morgenen

Matkikk: kindersjokolade, iskald glasscola, lilla druer, røde epler, nugatti, prim, nektariner/mandariner

Kynnere: ja har nesten daglig falske rier. Vil vel egentlig bare at de skal bli ekte..

Tungt: Sliter med å bøye meg når jeg skal ta på/av sko, sokker og bukser. Sliter også med å snu meg og reise meg opp fra senga/sofaen. Sa noen tyngdekraft??! :P



Høygravid: jepp :D

No comments: