Sunday, October 3, 2010

Oktober gitt!

Da var vi allerede i oktober - og været er slik det pleier å være på denne tiden av året: Vind, kaldt og vått! Fysj! Jeg og Halvor var hjemme hos foreldrene mine i helga for å gå på det lokale Bjerkreimsmarkedet - som er hvert år den første helga i oktober i hjemkommunen min. Vi var på markedet både på fredag og lørdag og traff på mange kjente folk :) Vi fikk også kjøpt oss litt ullklær til den lille som snart skal komme. JA, vi fikk konstatert av flere på marken at nå var det IKKE lenge igjen til han kom, og jeg kjente at panikken gripe meg litt mer enn det den har gjort de siste ukene! HJELP!! Dette er jeg ikke klar for! Det blir spennende å se når han velger å komme. Har han arvet staheten etter sin mor kommer han kun når HAN er klar for det;)

Vi har slappet riktig godt av hele helgen, og blitt oppvartet av mor og far med god mat og drikke:) Det er viktig å ha slike helger i blant!

Nå er vi tilbake i leiligheten og i morgen er det tilbake til "virkeligheten" og starten på den 34. uke i svangerskapet. Kan noen stoppe tiden et lite øyeblikk..?

No comments: