Saturday, September 25, 2010

Effektiv lørdag

Dagen har ikke rundet kl 12 enda og jeg er i full gang allerede. Skulle man trodd at det var lørdag, fridag og helg??

Jeg har allerede fått spist frokost og satt på en maskin med babyklær. Jeg har en indre følelse om at småen velger å komme før tiden, så da er det greit at det meste er klart før den tid ;) Det er rart å se de små klærne henge på tørkestativet sammen med de store klærne til pappaen. Har vi virkelig vært så små...?

I skrivende stund er Halvor på møte i Stavanger, så jeg har hele leiligheten for meg selv. Noe som passer meg meget bra i og med at jeg må få skrevet litt på bacheloroppgaven min. Jeg har nå satt sammen alle delene i oppgaven i ett dokument og driver å fyller på litt her og der, der jeg føler at det mangler noe. Alt i alt så vil jeg si meg 90 % ferdig, og håper på å bli 95% ferdig i løpet av helga :) Oppgaven skal leveres inn til veileder innen neste fredag, og så skal jeg møte henne den 8.oktober for en siste gjennomgang. Forhåpentligvis har hun ikke så mye å sette fingrene på...

I kveld blir det hjemmelaget pizza til middag, før vi stikker avgårde på fest :-) Det er kjekt å bli invitert på fest og treffe folk selv om man føler seg om en strandet hval ;P


Ha en flotte lørdag!

M :)

No comments: