Thursday, September 23, 2010

Sa noen sliten??

Småen har tydeligvis bestemt seg for å snu døgnet på hodet, så dermed har jeg hatt en liten våken fotballspiller i magen min i hele natt nesten. Dette gjorde at jeg maks hadde 4-5 timers søvn i natt, noe som i grunnen hadde vært helt greit hadde jeg ikke vært gravid. Men som gravid trenger jeg minst 9-10 timer søvn hver natt, så derfor var denne døgnsnuingen ikke helt etter min smak ;)

Litt trøtt og sliten kom jeg meg alikevell avgårde på toget til byen for å treffe Lill Iris. Vi hadde det kjempe koselig på kafè hvor vi også traff Monica og lille Vilde. Praten dreide seg for det meste om graviditet og baby:P Sånn går det når to snart høygravide jenter og en småbarnsmamma møtes;)

Etterpå spaserte vi litt rundt i byen før jeg tok toget hjem igjen. Nå venter jeg bare på gubben skal komme hjem fra jobb slik at vi kan lage middag. Etter middagen blir det nok en laaaang hvil på meg, og da håper jeg lillemann også tar seg en lur:-)

No comments: