Tuesday, September 21, 2010

Da var vi i gang igjen!

Etter å ha lest mange fine blogger inne hos novemberjentene fant jeg ut at jeg skulle begynne med bloggingen min igjen :) Jeg tenkte at det ville være kjekt å dele mine tanker og opplevelser med de som ønsker å lese, frem mot fødselen og selvfølgelig etter fødselen også.

Jeg er for tiden sykemeldt fra jobben, men jeg studerer ved siden av så jeg får heldigvis dagene til å gå :) Bacheloroppgaven min begynner å ta form - har fått begynt litt på konklusjonen, og satser på å bli ferdig i begynnelsen av oktober og bare levere den inn da(innleveringsfristen er 1.nov). Den er som en irriterende kvise som ikke vil forsvinne!

Her blir det baking av boller og kanelsnurrer i kveld! Nammmmmm!!

2 comments:

Camilla said...

Fin blogg :) Kva skriv du bachelor oppgave om?

Marlen said...

Takk :) Jeg skriver oppgave om gjennomtrekk av ansatte i reiselivsbedrifter, med et casestudie på en lokal reiselivsbedrift.