Tuesday, September 21, 2010

Statusrapport uke 32

Termin: 17 November

På vei: 32 uker og 1 dag

Igjen til termin: 8 uker

Kjønn: gutt

Utålmodig: Til tider ja :P

Hodet ned: nei

Hodet festet: Nei

Aktivitet innenifra: Ja, mye spark og romenstrering i blæreområdet :)

Bestemt navn: Nei, men har en 3-4 som er aktuelle. Vil først se småen før vi bestemmer oss.

Vektøkning: opp 5 kg ca

Vann i kroppen: Nei

Barnerom: Barnerommet er klart, men han blir å sove inne hos oss i begynnelsen

Utstyr: Har det meste

Mangler av utstyr: Badebalje, såper og oljer, bleier og stelleveske

Strekkmerker: Nei, ikke utenom de jeg hadde fra før jeg ble gravid

Melk i brystene: bittelitt

Om fødselen: Grugleder meg...

Plager: Trøtt og sliten, hormoner fra helvete :P

Oppegående: jepp

Sulten: Spesielt om morgenen

Matkikk: kindersjokolade, iskald glasscola, lilla druer, røde epler, nugatti

Kynnere: ikke som jeg vet om..?

Tungt: Sliter med å bøye meg når jeg skal ta på/av sko, sokker og bukser. Sliter også med å snu meg og reise meg opp fra senga. Sa noen tyngdekraft??! :P

Høygravid: Snart :)

No comments: